lauantai 11. marraskuuta 2017

Täällä on NAINEN, joka pitää seksistä!

Hei te kaikki ihanat miehet! Juuri te, jotka koette olevanne miehiä! Te ihanat, maskuliiniset paketit!

Tykkään teistä tosi paljon ja tiedän, että tekin tykkäätte musta. Se ei ole mikään ihme, koska olen tosi kiinnostava.

Tässä muutamia syitä, joiden takia kannattaa minusta kiinnostua:

– Olen aika älykäs ja valmistunut yliopistosta. Graduni käsitteli lintujen ja robottien muodostamien hybridien materiaalisuutta immateriaalisessa maailmassa. How fucking cool is that?
– Olen toimittaja ja tutkinut esimerkiksi aika perusteellisesti Fox-yhtiöiden mediavaltaa Suomessa.
– Olen koulutettu kirjoittaja ja viestinnän ammattilainen, joten halutessani vaikutan sanavalmiilta.
– Oon ihan hullun hauska, varsinkin vähän hiprakassa.
– Järjestin Suomen ensimmäisen vegaaniseen katuruokaan keskittyvän tapahtuman Vegånian yhdessäni ystäväni Suvin kanssa. Jep, ihan kahdestaan. Eikä ees saatu siitä rahaa. Järjestetään se ens vuonna uudestaan.
– Onnistun hyvin valokuvissa.
– Oon tehnyt leffoja.
– Teen ihan päheän hyvää ruokaa (kun haluan).
– Käyn joka vuosi Sodankylän elokuvajuhlilla.
– Teen taidetta ja taidefestareita ja työllistän taiteilijoita ja oikeestaan kaikki mun tututkin on taiteilijoita.

Tässä sen sijaan syitä, joiden takia en ole kiinnostava:

– Pidän seksistä, panemisesta, naimisesta, nussimisesta, suihinottamisesta, irtosuhteista, seksisuhteista, salasuhteista, parisuhteista, siitä kaikesta.

Jos koet sydämessäsi tämän kuullessasi hypintää ja halua tutustua minuun, koska olen niin jumalattoman kiinnostava, niin tarkista asenteesi. Tämän sanominen ääneen EI ole radikaalia eikä uutta, ei vaikka olen nainen. Tässä asiassa olen itse asiassa ihan naurettavan keskinkertainen. Kun vastaan kävelee naisoletettu, on paljon todennäköisempää, että hän pitää panemisesta kuin että ei pidä. Älä saatana jaksa enää yllättyä siitä.


Olen puhunut.

1 kommentti:

Katso myös tämä:

Häpeä

Häpeä istuu pääni päällä ja nauraa. Se nauraa sitä, että sain tänään neljäsataa viisikymmentä euroa, joista käytin neljäsataa heti myöhässä ...